Live And Let Die

tak perlu bangga diri kerana kita insan yang kerdil disisiNYA...

Have you heard the news that you're dead??

Macam mana korang kalo tetibe je org tanya korang soalan mcm tu?? Ptg td mase bru bgun tdo aku terbukaklah lagu ni...dh lama x dgr kn...Mula2 mmg utk sekadar hiburan,tp lelame bile hayati mcm syok gak lagu ni... Sbb tu aku minat ngan MCR ni.... bkn saje2 nk dengar,sambil dgr sambil lyn emo (wlpn band ni mcm kearah punk rock).

"If life ain't just a joke, then why are we laughing"

0 ulasan:

Catat Komen